CADRUL STRATEGIC AL COMUNICARII – abordarea holistica a comunicarii

1
strategie de comunicare , plan de comunicare , tehnici de comunicare

Pentru a comunica eficient, atat verbal, cat si in scris, atat online, cat si offline, tinand cont de contextul cultural si strategic al organizatiei, utilizati acest Cadru Strategic al Comunicarii (strategie de comunicare).

Organizatiile sunt create, organizate si mentinute prin comunicare. Comunicarea este posibila doar intr-un context cultural organizational, utilizat si in vederea interpretarii comunicarii. In cadrul firmelor, comunicarea trebuie sa fie strategica, definita de obiective, analize, sinteze si implementare, oferind in acelasi timp un avantaj competitiv.

Abordarea holistica a comunicarii, din perspectiva lui Rouse&Rouse (2002), presupune realizarea a patru strategii (Figura 1): strategia comunicatorului (formularea si codificarea mesajului); strategia auditoriului (decodificare si interpretarea mesajului); strategia mesajului (transmiterea efectiva a acestuia); strategia canalului de comunicare (selectarea canalului si interactiunile mesajului). Intreg procesul trebuie gandit si inteles in contextul cultural si strategic specific.

Conținut rezervat membrilor

Vă rugam să vă logați pentru a accesa articolul!

Register New Account
Reset Password
Shopping cart